Nagyon szeretem az ételekben az alkoholt legyen az bor, konyak, vagy éppen whiskey. Ha megfelelő közegbe kerül sokat tud dobni egy étel ízén. Épp ezért figyeltem az egyik áruház polcán egy jellegzetes formájú kis üvegre. De mit keres a fűszerek között? Közelebb léptem és a címkéről kiderült, hogy az egyik legnagyobb amerikai whiskeygyártó cég chilis barbeque szószát találtam meg. A palack büszkén hirdeti, hogy a szósz eredeti Jack Daniels Wiskeyvel készült.
A számban összefutott a nyál, lelki szemeim előtt rögtön meg is jelent a kép, ahogy stílszerűen egy vastag hamburgert locsolgatok a szósszal. De kezdeti lelkesedésemet gyorsan legyűrtem, és a hátsó címkét kezdtem el olvasni. Összetevők: bla bla, és a legvégén: Whiskey 1%.
Akkor erről ennyit. Ez is csak egy szimpla átverés, egy marketing trükk. Ennyi whiskey nem oszt, nem szoroz a szószban. Ez nem szósz, hanem marketingtermék. Bár nem tudom, hogy csak a whiskeynek akartak plusz reklámot, vagy a whiskeyvel akarták eladni a szószt. De a tény, hogy átverve éreztem maga. Kétszeresen is, mert mindehhez ráadásul bitang drága volt, leértékelve is háromszor annyiba került, mint egy átlagos szósz.
Ha tetszik, lájkold, és oszd meg ismerőseiddel. Csatlakozz a több mint tizenhétezer főt számláló közösségünkhöz a Facebookon, mert sok mindent csak ott, vagy azon keresztül találsz meg. További blogjaink, és minden egyéb, ami érdekes, de nem ér meg egy blogbejegyzést. Linkek, fotók, videók, rövidebb és hosszabb infók, vagyis bővebb tartalommal várunk rád.
Ezt láttad már?
Napi fotó: Kicsit bogaras volt az este